Antony&the johnsons natt

trycket är högt och
aktiviteten låg
det är inte stabilt
och det skrämmer mig
jag låter vattnet skölja bort allt igen


men det är inte likandant denna gången
det är något nytt
det är inte stabilt
trycket är högre
och aktiviteten är längre

Jag finner inte ro i natten
trots stjärnorna som föll

det är nästintill kallt
men värmen var hos dig igår natt
och den är fortfarande där

du ser samma stjärnor som jag på natten
du ligger på samma gräs som jag rasat ihop på
men så lite du vet
.

och så mycket jag saknar ibland
det har inte samma charm att göra det vi skulle nu
inte samma sak att sjunga det vi sjöng.


Men stjärnorna är fortfarande vackra








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0