Älskar någon dig inatt?

Det finns inget kvar
Jag har rensat ut och klätt av mig allt förutom huden jag sliter i
men den sitter fastklistrad på benen som ett tvång
jag har trasslat in mig i mitt eget skinn och jag faller till marken

Jag andas
blundar
& det är ingen här
 jag spottar på alla som försöker
Jag älskar er
Men jag kan inte säga det nu






Älskar någon dig ikväll?
Din fråga kommer snabbt och hårt
Jag tänker
någon älskade mig tidigare
någon kommer älska mig
men tysntanden blir för lång

du reser dig och går.

Någon älskade mig ikväll. Jag nöjer mig med tanken&låter vattnet dämpa smärtan i magen
Théet har svalnat när jag väl somnar och musiken har fastnat mitt i paus.
Det kanske är just det jag gör
pausar.
för jag vet inte annars vad det är jag håller på med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0