med dig.

Jag skriver inte för jag har inget att pränta ner som måste fastna någon annan stans än i mina lungor.
Förlåt mig för att jag lämnar dig utan ord. förlåt mig.

Men jag är så trygg med dig. så trygg. att jag inte behöver sätta ord på otryggheten. jag minns inte ens hur jag brukade formulera den. Den är inte riktigt, det den var, inte så stor, inte så snabbt där när det blir mörkt.
drömmar låter mig vara och jag sover . fast du inte är nära just då.



















Min blogg kommer jag kanske lägga ner . vi får se. men tack för att ni läst och kommenterat .


Kommentarer
Postat av: d i n hö s t

varje ord som är d i t t

gräver i n i huden

och jag sa k n a r di g

sådär. smärtsamt m y c k e t

2009-11-26 @ 20:13:09
Postat av: Anonym

Syster, sjung för mig. Res oss

2009-11-27 @ 08:49:12
Postat av: du och jag i en dansvision

nu blir jag ledsen. för jag gillade din ord. sådär vackert kändes det, precis som med jocke berg. fast utan musik, vilket betyder att du har lyckats riktigt bra. jag kmr sakna dina ord, och den andra sidan av dig som du vid få tillfällen visar i verkligheten . vilken tur att du finns kvar hos mig i alla fall, kanske hittar jag mer av dina ord i en linnea som jag träffar på riktigt.det hoppas jag.

2009-11-29 @ 15:03:31
URL: http://nataliavelasquez.blogg.se/
Postat av: jorunn

du,

du vet ju, jag kommenterar så sällan, fast jag läse ibland.

Det är svårt att skriva ner, vad som egentligen rör sig i huvet när jag läser, men rättvisa.



Men nu var jag tvungen. Tycker om din blogg, det minsta den är värd är en plats på jorden.

Dina ord är värda att läsas så många gånger,



Kärlek, och kraft om jag kan ge dig

2009-12-01 @ 16:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0