.

Jag lägger ner mitt vapen
men inget tecken på fred

jag lägger ner mitt vapen
trots att det är laddat
för du skjuter inte sönder glaset mellan oss
du klättrar inte över    för taggtråden river sönder dig

Jag lägger ner mitt vapen
men inget tecken på fred
jag stirrar genom dina ögon som om de vore av glas
håller din hand som om den vore av sten
jag släpper mitt hjärta på marken och jag går därifrån

ett vapen och mitt hjärta
men du kommer alrig skjuta sönder det
för hålen kommer bli dina
såren kommer bli dina
blodet kommer vara  på dina händer
inte mina

för jag var aldrig där




Jag hittade en spellista av okänd idag
en vacker natt
texten är ingenting
än

Kommentarer
Postat av: Natalia

det är så vackert, man kan tro att det är från jocke bergs texter i kent. men du har skapat det själv. önskar att jag kunde skriva sådär också.

2009-09-08 @ 12:15:06
URL: http://nataliavelasquez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0