konstkonstkonst.. är du en sådan där konstfackare eller?








Idag har varit en kulturell dag. Mer sånt i lillalinneapalmgrens liv.
och en manifestation mot våld. lite, navidhårt sådär

konst är skönt en torsdag. En kall torsdag med inget vidare väder och tomskola. då är staden göteborg och lite konst välkommet.
Och så kunde jag gå runt där, tänka , titta eller bara vara korkad tom och glad som krunegård verkar vara emellanåt.
Sjunka ner i saker jag inte förstod och bara följa med guidetåget.
Ja det var skönt, titta på någon annans konst och åsikter utan att känna pressen själv.
Trots att den kom lite i slutet av dagen när benen är tröttstampade och fötterna kullerstensvärkande.
Jag menar,  vad har man själv skapat egentligen?


Ska jag hängas på någon vägg någongång, då ska det vara för att jag kände dig.'


Kommentarer
Postat av: natalia

tillbaka:)

2010-12-07 @ 17:37:22
URL: http://nataliavelasquez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0