om fem år, eller hur var det vi sa? Hur som helst så gäller det än






Klart jag saknar dig min vän. annat får du inte tro.
Men man lär sig leva med saknad, tur är väl det
annars hade jag kanske inte gått här i slasket i ett par röda skor.
Du verkar ha överlevt sen sist jag såg dig, sjunger håkan i dina hörlurar jag fick en gång
och så är det nog med oss
vi verkar ha överlevt sen sist vi sågs
och har vi gjort det
då är vi nästan odödliga
och hur många önskar sig inte det
men när jag kliver på bussen åt mitt håll
så är det fortfarande något som drar
att jag står på fel sida av vägen
att jag borde hoppa av
och klart att jag kommer om du ringer
klart att jag åker med om du vill bort
jag ångrar inga steg vid din sida
men jag tyckte vägen var lite kort


´



Kommentarer
Postat av: Li

vackert vännen, v a c k e r t . du berör <3

2010-11-27 @ 23:40:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0