så inspirerande






"Vad hände med kampen då
jag vill se män med helskägg
som lyfter sina nyfödda mot en himmel som är blå
slår klackar i taket och kullersten
händerna i vädret skriker Fuck the system
FUCK THE SYSTEM!"

navid. navid navid.
han är lite knäpp kanske
lite konstigt
eller så är det bara jag som inte förstår
men ibland så är det så skönt med folk som - "fuck the system"
som du och jag , när vi körde mot rött, minns du?

"eeh, erik, det blinkar rött, kommer det inte ett tåg då? .....
....FUCK - KÖR!!!!!!!!!!!!!!!!!!"

för just nu känns det som vart man än går så är det rött
stopp och avspärrat
och som jag skrev och du sjöng, "aldrig stanna för ett rött"
Så. fuck the system and come with me.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0