så spring

Fan jag vill inte snacka.
sluta ring sluta spring
du är alltid i trappan eller vid cykeln
försvinn
jag räknade inte med dig från början, inte heller nu
så sluta ring sluta spring
stanna inte när alla andra redan gått
var inte trogen
folk tror inte på sånt
slå någon , gör något hårt
hoppa från en bro
eller kasta tegelsten på tån i en sko
var inte trogen
folk förväntar sig inte det

jag räknade inte med dig från början
Jag kan sluta räkna med dig när som helst
jag brydde mig inte från början
jag kan sluta bry mig när som helst
så sluta du med
folk väntar sig inte att du ska fortsätta
stick som alla andra
folk förväntar  sig inget mer
så spring
men inte här



Kommentarer
Postat av: Anonym

du är enorm. men ingen springer. från. dig. nu

2010-10-06 @ 11:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0