du behöver inte skrika



Du behöver inte skrika så
jag vet att jag gjorde fel och jag har sagt förlåt
Du behöver inte riva så
jag vet att jag gjode fel och jag klöser upp det varje kväll ändå
Du behöver inte titta så
jag vet att jag gjorde fel och jag ser inte på mig själv med finare blick ändå

jag vet att jag gjorde fel
så kom och döm det jag redan fördömt
jag hade redan hatat mig själv långt innan du kom hit för att det
jag hade redan slagit ner mig själv innan du kom hit för att slå
det finns inget kvar att trampa på som jag inte redan har stampat ner till marken
jag vet att jag gjorde fel
och jag vet att du inte orkade det

jag var med på din favoritlista med musik
nu är jag högst upp på din FUCK YOU list
och visst är det där jag ska stå
men du måste förstå att jag satte mig där själv för länge sedan

jag var inte med dig för att jag skulle se om jag kunde såra ett hjärta
jag var med dig för att jag skulle se om jag kunde lyckas läka ett

men visst, du har en jävel att skylla på
och jag kan inte skylla mig ifrån allt ansvar
så säg att jag gjorde fel igen och igen
men tro inte att det du säger är nytt, för det har jag redan sagt till mig själv för längesen



Kommentarer
Postat av: S,

<3 ,

2011-04-13 @ 23:46:12
Postat av: Miss Li

det var den här jag menade. käärlek

2011-04-30 @ 18:09:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0