lastbrygga

 


Du slog mig rakt över munnen idag
och jag förstår dig
jag borde varit tyst för länge sedan
men jag var tvungen att säga hur det var
när det nu blev som det blev
för det har inte blivit som det skulle

i regnet stod du där
och jag lät dig stå så
för det är inte meningen att jag ska hjälpa dig nu
det finns inte plats för det
varken hos dig, han eller mig

jag rökte Camel på en gammal lastbrygga idag
det var kallt och äckligt och skabbigt
lite dagen efter
lite skönt dåligt sådär
Vakten rökte med, fast Level
han sa att det är bäst så

du och jag som vänner, det är ju bäst så
men om det ändå inte går
om det också känns lite dagen efter
då är det kanske bäst  att jag låter dig vara
att jag förblir tyst
för du slog mig över munnen idag
och det smärtar än



Kommentarer
Postat av: Miss Li

Linnea. Det här var så sjukt vackert skrivet.

2011-04-07 @ 22:06:38
URL: http://bookwitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0