fann en ny vän, ett seconhand fynd.




Fest när det är som bäst.  haaa , fin kväll


Fin lördags kväll, jag hade kul, mycket kul med ett hjärta



Ljög mig till ärlig lycka
gömde mig hela dagen i staden J med ett hjärta.
vandrade runt med pensionärerna på second hand
känner mig själv lite nött i kanten så jag passade där bland slitna skor
inhandlade en fantastisk bok och fick en ny vän
hittade en passion och förlorade en annan
dämpade ångesten med en cykelfärd och virvlande skratt
och när jag nu är tillbaka och ska dit igen, igen igen och igen
satsa och missa, hoppa och trilla, kasta och tappa
då tänker jag på dig
och hur jag ljög mig till ärlig lycka
vi gör det igen
för vi har så många drömmar
vi gör det igen . <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är det bästa ljushuvudet jag känner. it's true

2011-03-09 @ 22:26:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0