jag har redan sett den i dig





Jag har ett datum på när halva jag ska packas ner och tas ifrån mig
ett datum på när veckorna kommer bli mycket längre än dom är nu
och för dig var det inte mer än ett datum när du sa det
som om vi pratade om nästa roadtrip
och det gjorde vi på sätt och vis, fast denna tar dig bort från mig påriktigt
det är svårt att tänja ut en vänskap över haven och till andra sidan jorden och in i ett okänd land
och du kommer sitta där, en mil över marken och kanske inse det
och när du väl kommer ner igen så väntar inte jag där
365 dagar av    s a k n a d .
Jag har ett datum på när halva jag ska packas ner och tas ifrån mig
stanna hos mig, man behöver inte åka iväg för att se hela världen.
jag har redan sett den i dig.




En månad sedan detta skrevs, jag saknar dig så, men gör det du ska, gör det ordentligt och kom hem sedan igen. <3

Kommentarer
Postat av: Emma

Nu rinner tårarna...saknar dig så himla mycket! Men det kommer gå fort och vi kommer klara det! Älskar dig <3

2011-09-08 @ 14:22:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0